18 Nisan 2019 Perşembe

ZAMAN

tutamadığımız tek şey zaman...
akıp giden, nelerin olacağını bilemediğimiz gizemli bir kelime.


zamanla kavgası olanlar vardır
zamana bırakanlar


ne garip şey şu zaman aklım almıyor.
Shakespeare'inde dediği gibi ''zaman ecele akar''
ölmek için geldiğimiz bu hayatta yaşamaya çalışmak bana ironik geliyor.
yer çekimine direnmek gibi.


1 saniyenin bile telafisi yokken neler için hayatımızı mahfediyoruz.


gerekli gereksiz herşeye en değerli şeyimi, zamanı mı harcarken kendime niye vakit ayırmıyorum
niye önce ben diyemiyorum, diyemiyoruz.
bu hayata sadece yemek yemek, öylesine yaşamak için belli rutinleri tekrarlamak için gelmiş olamayız.


şu ana gelene kadar neler yaşadım.
neler denedim, tecrübe edindim.
işte o anlarda zamanın göreceliğine şaşırıyorum.

ufak bir tavsiye benim gibi hissettiğiniz de geçmişe dönün.
belki 3 sene belki 5 sene geçmişe.
inanın neler değişmiş şaşırıp kalıyorsunuz.


bu yaşların, geçen sürenin telafisi mümkün değil o yüzden yaşayın bu hayatı.
keşfedin, okuyun, yeni şeyler deneyip sizi siz yapan şeyleri öğrenin.
önce ben deyip günde bir saat bile kendinize vakit ayırıp şımartın kendinizi.
sevdikleriniz hayattayken sıkıca sarılın, daha çok sevin, telafisi mümkün şeyleri telafi edin.


o yüzden zamanınızı kime nasıl harcadığınıza dikkat edin.
en çok kendinizle vakit geçirin asla boşa olmayacak bu vakit.
hayatta tek telafisi olmayan şey zaman unutmayın
sevgilerimle ayşu ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder