30 Ocak 2014 Perşembe

HAYATI SEVİN YETER!

''Hayat sevince güzel
sevince tatlı günler 
bir kuşu kelebeği
bir taşı sevin yeter.''

Nasıl her işin başı sağlıksa
tüm güzelliklerin başı da sevgi bence.
neden mi?
çünküüüüüüüüüü
sevgi olmadan bir şeyler eksik kalır hayatta.
nedenini anlayamayız ama bellidir aslında
insan, hayvan, bebekler, çocuklar,yaşlılar,bitkiler....
aklınıza gelenler yada gelmeyen her şey
sevgiye muhtaçtır!

ben sevgisizlikten ölürdün heralde :)
güne sevgiyle, umutla, pozitif başlamak
o günü çok güzel kılar,
polyanacılık yada mutluluk oyunu adına ne derseniz deyin
iyi bir şey ve işe yarıyor.

hayatı olumsuz, sevgisiz olursanız da
inanın en ufak şey bile batıyor insana
insanlar, cansız şeyler, kendimiz bile

içinde sevgi olan insan kimseye zarar veremez!
kimseyi kırmaz, mutlu olur, memnun olur,
etrafına sevgi dağıtır
veee sevgi çabuk bulaşan iyi bir hastalıktır. :)

ben her şeyi seviyorum.
en çok bebekleri, çocukları,köpekleri
onlar hep çok masum gelmiştir bana
masumluğu seviyorum.

etrafımdakileri mutlu etmeyi,
arkadaşlarımla sohbeti, yeni insanlar tanımayı,doğayı, çiçekleri
böcekleri :)

iyi masum şeyleri sevmek güzel ve en kolayı aslında
ama hayatta hep iyi şeyler yok maalesef.


olsun kötüler olmadıkça iyi şeylerin, iyi insanların ne farkı olurdu ki
ben kötüleri de seviyorum çünkü;
onlar sayesinde iyi dostlarım varmış, iyi kelimesi buymuş, diyebiliyorum.


çoğu zaman bardağın dolu yanını görmek ve yaşamak lazım
emin olun ki bu size bir şey kaybettirmez aksine çok şey kazandırır.
kocaman sevgi dolu bir kalp,bir sürü iyi şey,
pozitif bir hayat ve dahası...


hayatta her şey zıttıyla güzel can acıtsada
veee ben hayatı çok seviyorum!!!
sizi de seviyorum :)
mutluluk hep yanınızda olsun, pozitif ve sevgi dolu yarınlar olması dileğiyle
musmutlu, bol kahkahalı, yarınlara...
Ayşenur...
:)




















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder