15 Ağustos 2013 Perşembe

Yenilenmek ve harekete geçmek...

ARTIK HAREKETE GEÇME VAKTİ
bazen yeni başlangıçlara ihtiyaç duyarız.
                                                         yeni bir sayfaya...yenilenmeye...
 ama çoğu zaman nerden ve nasıl başlıcağımızı bilemeyiz.


bir yere tutunup adım atmak gerekir. bir yerden artık başlamalıyım denir.
ama harekete geçmek sandığımızdan zor olabilir.
belki motivasyonsuzluk dan, belki belirsizlikten yada başlangıç noktasını bilemediğimizden starta basamayız.
sonra hiç beklemediğimiz bir anda, bir şarkıda, kitapta yada başlıkta amacımızı hatırlar ve kendimizi başlangıçta buluruz.

büyük bir umutla ve tatlı hırsla yola çıkarız.
amaçlar, hedefler, hayaller...
veee artık starta basabiliriz. amacımız bellidir.


kotonun başarı öyküsü ve kuruluşuyla ilgili bir yazı okudum.
orada Yılmaz beyin bir cümlesi çok etkiledi beni. Şöyle diyordu: 
''inandığınız zaman, şartları bir şekilde bir araya getiriyorsunuz, ona göre çalışıyorsunuz ve başarıyorsunuz.''
 inanmak hedefe kilitlenmek ve bir yerden başlamak...
formül basit uygulamada zorluk çeksek de inancımız bize yardım edecektir.


bende bu tarz sözler ve çalışmalarla gaza geldim :))
uzun zamandır projelerim için araştırmalar yapıyorum.
yol gösterecek, motive edecek hikayeler, başarı yazılar...
ve başlangıcımı belirlemek çok güzel :)
 iyi şeyler bekletilmez, ertelememek lazım hayatı.
unutmayın siz başlamak için adım attığınızda gerisi çorap söküğü gibi gelecektir.
Yılmaz beyinde dediği gibi ''Şartları oluşturun, hedeften kopmayın!''
herkesin güzel başlangıçlarına ve hedeflerimize...
sevgilerimle...
:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder